Порядок перевірки посилок (відправлень)
- З моменту, коли клієнт інтернет-магазину 100kg.com.ua і 100kg.in.ua (надалі Клієнт погоджується на відправку товару транспортною компанією "Нова пошта", він автоматично стає учасником тристороннього публічного договору про надання послуг з організації транспортування відправлень (https://novaposhta.ua/uploads/misc/doc/public_offer.pdf). Договір набуває юридичної чинності в момент передачі відправлення співробітникові компанії "Нова пошта" для подальшого транспортування до Клієнта. У цьому договорі чітко викладено, яку відповідальність за комплектацію і цілісність посилок, та в яких випадках несе інтернет-магазин 100kg.com.ua і 100kg.in.ua (надалі 100 KG) і компанія "Нова пошта".
- Кожен Клієнт зобов'язаний при отриманні посилки у відділенні компанії "Нова пошта" у присутності працівника цієї компанії:
- Перевірити цілісність упаковки.
- Перевірити цілісність скотча.
- Переконатися в тому, що упаковка не піддавалася фізичному впливу і не має зовнішніх пошкоджень.
- У разі виявлення будь-яких пошкоджень упаковки або скотча вказати на це працівникові компанії.
- Після уважного візуального огляду посилки розпакувати її з метою перевірки комплектації або виявлення недостачі.
- У разі виявлення нестачі (бракує якоїсь позиції або частина товару відібрана, наприклад, бракує капсул у банку або порошку) або в разі, якщо упаковка товару, що знаходиться всередині посилки пошкоджена (порушена цілісність захисної плівки) необхідно вказати на це працівникові компанії "Нова пошта".
- У разі підтвердження пунктів d або f Клієнт повинен спільно з працівником компанії "Нова пошта" скласти Акт прийому-передачі, в якому необхідно зафіксувати пошкодження упаковки або товару, факти недостачі товару і т. п. Після чого необхідно зв'язатися з нашим менеджером.
- Згідно з пунктом 7.2.9 Публічного договору, Акт прийому-передачі, складений після передачі відправлення (посилки) Клієнту вважається недійсним. Також відповідальність компанії "Нова пошта" за відправлення припиняється з моменту видачі відправлення Клієнту і підписання ним експрес-накладної. У зв'язку з цим, претензії по недокомплектації або нестачі товару в посилці не приймаються, у випадку якщо Клієнт виявляє це за межами відділення компанії "Нова пошта". Будь ласка, перевіряйте посилки при отриманні і підписуйте експрес-накладну після того як переконайтеся в цілісності та повної комплектації відправлення. В іншому разі відповідальність з 100 KG і компанії "Нова пошта" за посилку знімається.