Кошик
800 відгуків
Легендарний жироспалювач Cloma Pharma Black Spider ПОШТУЧНОКУПИТИ!

Дякуємо за Ваше звернення! Наразі ми не працюємо, проте раді будемо допомогти Вам у робочий час: ПН, СР, ПТ, після 14:00. Якщо у Вас термінове питання, Ви можете написати нам у Telegram | Viber | WhatsApp – ми спробуємо відповісти навіть у неробочий час.

100 KG - Спортивне харчування
+380 (68) 386-01-78
Кошик

Поширені питання

  • Чому необхідно робити мінімальну передоплату при виборі способу оплати "Оплата при отриманні"?

    За умовами нашого інтернет-магазину, при виборі способу оплати "Оплата при отриманні" (післяпалата), необхідно внести мінільну передоплату. Це вказано, навіть на початку речення:

    Тобто, не побачити це - є неможливим!  (P.S. Звісно, якщо Ви не читаєте з заду наперед, тоді можна відмазатись, що прочитав "Оплата при отриманні" (побачив те, що хотів), а іншу частину речення не читав :D) Але, в Україні читають зліва-направо, тому ми винесли це критично важливе уточнення наперед речення, щоб 100% всі побачили. Тому ця відмазка звучить абсурдною.

    Сума мінімальної передоплати складає від 100 грн. і вище, в залежності від суми і ваги/об'єму замовлення.

    Мінімальна передоплата необхідна для відшкодування витрат на доставки, якщо покупець з тієї, чи іншої причини не забере замовлення, а також додаткового стимулювання якнайшвидше забрати замовлення. Це стає особливо актуальним під час дії воєнного стану в Україні, коли ситуація в тому чи іншому населеному пункті може швидко змінитись.

    Ми є перевіреною компанією на prom, про що свідчить наступна позначка на сайті:

    А також маємо безліч підтверджених промом позитивних відгуків:

    Ця позначка означає, що замовлення було оформлене і отримане справжнім покупцем. Тобто, це не пустий звук, а реальні факти про нашу компанію.

    Якщо Ви перейматесь через те, що Вас можуть обдурити на мінімальній передоплаті, то це є неприпустимим і неможливим для нашої компанії, тому можете зі 100% впевненістю вносити мінімальну передоплату. Якщо наші аргументи  - не переконливі для Вас, тоді Ви можете оформити замовлення, вибравши спосіб оплати "промОплата" (Безпечна покупка) і тоді максимально заспокоїти свою душу, що Вас ніхто не обдурить.

    Дякуємо за розуміння, чекаємо Ваших замовлень ;-)

  • Чому фото товару "таке", а прийшло "інше"?

    Відповідь дуже проста, тому що: комплектація, зовнішній вигляд і характеристики продукту можуть відрізнятися від поданих на сайті і бути змінені виробником без попередження.

    Це НЕ означає, що Ви замовили один продукт, а прийшов якийсь інший. Це той же самий продукт, тільки в актуальному дизайні, формі, складі і т. д.

    Виробники роблять це досить часто, і коли товарів дуже багато то встежити за всім стає неможливим. (Особливо, що про це ніхто не повідомляє, див. вище.).

    Не варто покладатися, що ці зміни відбуваються тільки в нашому інтернет-магазині. Це відбувається у всіх. Залежно від продаваності товару в конкретному магазині, у кого то може помінятися раніше, у когось пізніше, але це не робить той чи інший товар: підробкою; не тим; і інші синоніми, які застосовують покупці, коли бачать на сайті одне зображення, а отримує інше. Це все той же товар і не варто займатися самообманом, думаючи і стверджуючи, що Вам підсунули, щось не те".

    Зазвичай, якщо змінюється тільки дизайн упаковки, то Ви отримуєте той же продукт (з тим же складом) різниця лише в етикетці, що ніяк не впливає на вміст. А якщо вносять зміни і в склад, то зазвичай вони не значні, так як для радикальних змін, компанії роблять окремий продукт, з іншою назвою (наприклад "...Версія №2", що часто можна зустріти в предтренах, де змінили кілька компонентів складу тощо)

    Загалом, головний орієнтир це:

    • назву виробника;
    • назва продукту;
    • об'єм упаковки.

    Якщо ці параметри збігаються, то Ви отримали той продукт, що і замовляли (тільки, можливо в актуальному "обличчя"). Всі інші претензії, що так чому, так як, Ви можете висловити безпосередньо виробнику. Ми не займаємося виробництвом цих продуктів, і не можемо Вам підказати чому, той чи інший виробник вніс якісь зміни.

    Що б убезпечити себе від "підсунули, щось не те", Ви можете запитати у менеджера реальні фото товару і побачити безпосередньо перед покупкою, що Ви отримаєте.

  • Чому ціна товару на сайті одна, а Ви заплатили більше при отриманні?

    Тому що при замовленні післяплатою, Нова пошта додатково стягує суму за післяплата (грошовий переказ). Це називається додаткові послуги і сервіси.

    І розраховується це так:

    2% від суми замовлення + 20 грн.

    приклад:

    Ви замовили товар вартістю 500 грн.

    500 * 2% = 10 грн.

    10 грн. + 20 грн. = 30 грн.

    Разом Ви заплатите: Вартість товару + Вартість доставки + Вартість грошового переказу.

    Тому не варто дивуватися, коли Ви прийшли забирати замовлення післяплатою і сума відрізняється від тієї, що на сайті;-)

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner